Barion Pixel

Markad Branding Consultant

Mi az, hogy high ticket árazás?

A HIGH TICKET árazás nagy értéket képviselő, ehhez mérten magas árfekvésű termékekhez vagy szolgáltatásokhoz kapcsolódnak.

Ilyenkor rögtön egy drága termék jut eszünkbe ugye?

Természetesen ezek a termékek lehetnek drága termékek, például autók, ékszerek és csúcskategóriás telefonok és így tovább. 

De lehetnek olyan szolgáltatások is, mint a coaching, webináriumok és képzések. 

Az értékesítési tölcsérről már sokszor beszélten nektek, különböző webinárokon és itt is, így már tudjátok, az értékesítési tölcsér olyan lépések sorozata, amelyek a potenciális vásárlót vagy ügyfelet a vásárlási döntéshez vezetik. 

Saját tapasztalatomból tudom, azok, akik felismerik a minőségi szolgáltatások, termékek értékét, pozitív hatásait és maguk is hajlandóak viszonylag magasabb áron megvásárolni egy-egy minőségi terméket, vagy szolgáltatást, nagyobb valószínűséggel járnak sikerrel, a saját magas értékű kínálatukkal is. Hiszen abszolút hitelesen tudják kommunikálni is a magasabb értéket kínáló termék jogosságát.

Nyilvánvaló, hogy ez a stratégia nem való mindenkinek. Sajnálom, ha ez keményen hangzik. De gondold csak végig!

Ha te nem vagy hajlandó magasabb összeget kifizetni egy-egy képzésért, hanem inkább az ingyenes tartalmakat vadászod…. akkor, miért gondolod, hogy hitelesen tudsz sok pénzt elkérni a saját szolgáltatásodért?

Ha neked elegendő az, hogy átlagóradíjat számolsz fel mindenért….

Ha nem tudsz mit kezdeni az igényesebb vásárlókkal és leszereled őket egy „Ez van…, ahogy érzed” szöveggel és vállvonogatással….

Sajnálom, de akkor a magas árazás – high ticket nem neked való.

Megfordítva, akkor gondolkodj a magasabb árképzésen,

  • ha te hajlandó vagy akár 300000 Ft-ot is kifizetni egy tanácsadónak;
  • ha több nyereséget szeretnél elérni eladásonként;
  • ha hajlandó vagy minimalizálni a költségeidet;
  • és, ha nincs lelkifurdalásod attól, hogy drága termékeket adsz el, az átlagos, megfizethetők helyett.

Nézzünk példát:

TESLA

  1. lépés: termékbevezetés -> kiemelkedő értékek -> előrendelés -> regisztráció egy ingyenes webinárra, ahol bemutatják az előnyöket
  2. lépés: Élő webinár
  1. lépés: Fizetési oldal: Miután az élő webinárium véget ért, a potenciális érdeklődőket átirányították, hogy kattintson a CTA (cselekvésre ösztönző) gombra, amely egy pénztári űrlaphoz vezetett, itt 1000 dollár letétet kellett fizetniük a Tesla Model 3 előrendeléséhez.
  2. lépés: Automatizált nyomon követés

KÖVETKEZTETÉS

Ajánlatod árától függetlenül fel lehet építeni egy magas konverziójú, magas árértékesítési tölcsért.

 

 

Szeretnél aktualizált tippeket kapni a vállalkozásod fejlesztéséhez?