Barion Pixel

Markad Branding Consultant

Mindig egy kicsivel jobban

Mindig egy kicsivel jobban!Egy nagyon kedves emléket hozott fel nekem ma a net. Egy kerekasztal beszélgetés még 2017-ből a pécsi Design Hét rendezvénysorozat részeként.  Vendégeim voltak:Sziklainé Bán Hajnalka mesterfodrász, szalontréner, a Hajnalfény Szépségszalon tulajdonosa;Kardos Ági tanárnő, gyógypedagógus;Balázs Zsuzsa a Torta és Desszert Manufaktúra tulajdonosa. Vendégeim őszintén és számunkra nagyon tanulságosan beszéltek a saját márkaépítésükről, tapasztalataikról.  Mindhárom …

Mindig egy kicsivel jobban Read More »

Amikor végre bátorságot veszünk és újraépítjük magunkat…

„Annyira megkönnyebbültem most! El se hiszed! Évek óta csapdában éreztem magam, mert úgy éreztem nem tehetem azt, amit szeretnék, nem mutathatom meg a valódi énem és mások határozzák meg milyen vagyok, mire vagyok képes! De ezután minden másképp lesz!” – mondta lelkendezve Éva, mosolyogva, csillogó szemmel. Hosszú távot jártunk be együtt imázsépítése útján. Éva egy …

Amikor végre bátorságot veszünk és újraépítjük magunkat… Read More »

Törvényi változások? Ne pánikolj!

Az elmúlt két napban szinte a csapból is a KATA változásokról szóltak a hírek. Anélkül, hogy felülnék erre a hullámra – mondván, hogy nekem is meg kell szólalnom az ügyben – úgy érzem, bátorítanom kell azokat akik kétségbe estek: NE PÁNIKOLJUNK! Lesz megoldás! Segítségképp összegyűjtöttem néhány fontos infót a témában. Először is nézzük, miről szól …

Törvényi változások? Ne pánikolj! Read More »

Legjobb tippek a stílusos imázs felépítéséhez

Miközben írom ezt a bejegyzést, szeretném leszögezni: mindenkinek joga van úgy építeni a vállalkozását és olyan életmódot élni, amilyet szeretne. Személy szerint én fontosnak tartom, hogy egy vállalkozó figyeljen az etikus viselkedésre és ne felejtse el a stílust, a minőségi hozzáállást. Ahogy a feminizmus és a nőiesség nem ugyanaz, ugyanígy nőnek lenni és hölgynek lenni, …

Legjobb tippek a stílusos imázs felépítéséhez Read More »

Fektess magadba is és építsd fel a vállalkozói imázsodat!

Mint minden esetben, most is azt javaslom, figyelj a részletekre! A tiszta, aprólékos megjelenés (akár munkádról, vagy a személyes megjelenésedről, vagy a vállalkozásodról is legyen szó) nagy hatással van az életedre.  Amikor ügyfeleimmel beszélgetek a vállalkozói kihívásokról, igyekszem oldani az elakadásokat. Tudom, hogy ez a fajta „összerakás” a) azonnal önbizalmat és b) rengeteg lehetőséget kínál, …

Fektess magadba is és építsd fel a vállalkozói imázsodat! Read More »

Brandépítés folyamat by MÁRKÁD

Hogy néz ki egy folyamat? Az üzleti stílus tanácsadó tevékenység nehezebben kategorizálható, de ez nem is baj. Nem csupán a vállalkozásod üzleti tervezésével foglalkozom, hanem a minőségével, a stílusával, az élménnyel, amit ügyfeleidnek és magadnak is nyújtasz a vállalkozásoddal. Nem lehet mindenkit felcimkézni ugye? Bemutatom most azt a teljes folyamatot, amit én képviselek az ügyfelemmel …

Brandépítés folyamat by MÁRKÁD Read More »

Mégis, mi kerül ebben ennyibe?

Rendszeresen visszatérő gond az ügyfeleimnél, hogy amikor beárazzák a terméküket, szolgáltatásukat, attól tartanak, ha nem elég olcsók akkor nem lesz vevőjük.  A másik visszatérő probléma erre is rendszeresen panaszkodnak vállalkozó ügyfeleim pedig az, hogy a vállalkozó a saját kínálatát igen értékesnek tartja, de egy másik szolgáltatásért, amit igénybe szeretne venni, fizetni nem nagyon akar, mindent …

Mégis, mi kerül ebben ennyibe? Read More »

Ügyfélélmény – miért és kinek?

Te is úgy gondolod, hogy az ügyfélélménnyel, image építéssel csak a multik tudnak foglalkozni? Üzleti stílustanácsadóként sokszor belefutok ilyen válaszokba: „Én kisvállalkozó vagyok, nekem nincs szükségem ilyen nagyzoló dolgokra, mint image, meg stílus, meg arculat. Elég hogy van egy logóm.” Á nekem nincs ilyen nagy dolgokra pénzem, kisvállalkozó vagyok.” A válaszom: Épp ezért vagy szerencsés, …

Ügyfélélmény – miért és kinek? Read More »

Nehéz helyzetben mit tehetünk?

Mennyire befolyásolja a vállalkozások helyzetét a napjainkban tapasztalható nehéz gazdasági helyzet? Mit tehetünk ellene? Mit csináljunk másképp, mint eddig? Gondoljuk végig a jelenlegi stratégiánkat, újítsuk meg! Kezdjünk a célcsoportunkkal, a fogyasztóinkkal! Vásárlóink legfontosabb szempontja, hogy értéket kapjanak, amivel a céljaikat el tudják érni. Amikor jobban meg kell nézni, mire adnak ki pénzt, még hangsúlyosabb, hogy …

Nehéz helyzetben mit tehetünk? Read More »

Újratervezés, mert feladni mindig túl korai

Az édesapám kiváló sakkozó volt. Gyermekkoromban nagyon sokat sakkoztunk vele és a testvéremmel. Persze számunkra legyőzhetetlen volt, de mindig tanultunk tőle új trükköket, életbölcsességeket. Később, amikor már a gyerekeimmel is sakkoztam, kaptunk tőle egy készletet, a mai napig azt használjuk. A minap elővettük a készletet, amikor feltettük a táblára a bábukat, azt kellett látnom, hogy …

Újratervezés, mert feladni mindig túl korai Read More »