Barion Pixel

Markad Branding Consultant

Egyéni vállalkozóként – pláne női vállalkozóként – sokszor kihívást jelent a családi és a vállalkozás ügyeinek összeegyeztetése, annak fényében pláne, hogy a vállalkozásunkat építjük.

Ehhez adok most betartható tippeket. 1. CÉLOK –  Legyenek pontosan meghatározott, betartható céljaink a magánéletünkben és a vállalkozásunkban is, amelyekhez ragaszkodunk. Miért? Ha van célunk, tudjuk miért és min dolgozunk. Pontosan látjuk hol és hova tartunk. (Ellenkező esetben csak sodródunk.) Minél konkrétabban fogalmaztuk meg a céljainkat, annál jobban fognak segíteni nekünk az életünk megváltoztatásában, sikerében. […]

Egyéni vállalkozóként – pláne női vállalkozóként – sokszor kihívást jelent a családi és a vállalkozás ügyeinek összeegyeztetése, annak fényében pláne, hogy a vállalkozásunkat építjük. Read More »

Második… sokadik esély a megújulásra?

Mindenki megérdemel egy második…hetvenhetedik esélyt. Ez a bejegyzés nem lesz porcukros, sajnálom. Ha úgy érzed nem akarsz emberi sorsokról olvasni, inkább ne olvass most tovább.  Szeretnék olyan emberekről írni, akik megérdemelnek egy újabb esélyt. Imázstanácsadóként, családsegítő mentorként sok emberrel beszélgetek, érdekes, néha szomorú emberi sorsokat ismerek meg.   Név és felismerhetőségi jegyek nélkül szemezgetnék most. Ha

Második… sokadik esély a megújulásra? Read More »

Mindig egy kicsivel jobban

Mindig egy kicsivel jobban!Egy nagyon kedves emléket hozott fel nekem ma a net. Egy kerekasztal beszélgetés még 2017-ből a pécsi Design Hét rendezvénysorozat részeként.  Vendégeim voltak:Sziklainé Bán Hajnalka mesterfodrász, szalontréner, a Hajnalfény Szépségszalon tulajdonosa;Kardos Ági tanárnő, gyógypedagógus;Balázs Zsuzsa a Torta és Desszert Manufaktúra tulajdonosa. Vendégeim őszintén és számunkra nagyon tanulságosan beszéltek a saját márkaépítésükről, tapasztalataikról.  Mindhárom

Mindig egy kicsivel jobban Read More »

Amikor végre bátorságot veszünk és újraépítjük magunkat…

„Annyira megkönnyebbültem most! El se hiszed! Évek óta csapdában éreztem magam, mert úgy éreztem nem tehetem azt, amit szeretnék, nem mutathatom meg a valódi énem és mások határozzák meg milyen vagyok, mire vagyok képes! De ezután minden másképp lesz!” – mondta lelkendezve Éva, mosolyogva, csillogó szemmel. Hosszú távot jártunk be együtt imázsépítése útján. Éva egy

Amikor végre bátorságot veszünk és újraépítjük magunkat… Read More »

Törvényi változások? Ne pánikolj!

Az elmúlt két napban szinte a csapból is a KATA változásokról szóltak a hírek. Anélkül, hogy felülnék erre a hullámra – mondván, hogy nekem is meg kell szólalnom az ügyben – úgy érzem, bátorítanom kell azokat akik kétségbe estek: NE PÁNIKOLJUNK! Lesz megoldás! Segítségképp összegyűjtöttem néhány fontos infót a témában. Először is nézzük, miről szól

Törvényi változások? Ne pánikolj! Read More »

Legjobb tippek a stílusos imázs felépítéséhez

Miközben írom ezt a bejegyzést, szeretném leszögezni: mindenkinek joga van úgy építeni a vállalkozását és olyan életmódot élni, amilyet szeretne. Személy szerint én fontosnak tartom, hogy egy vállalkozó figyeljen az etikus viselkedésre és ne felejtse el a stílust, a minőségi hozzáállást. Ahogy a feminizmus és a nőiesség nem ugyanaz, ugyanígy nőnek lenni és hölgynek lenni,

Legjobb tippek a stílusos imázs felépítéséhez Read More »

Fektess magadba is és építsd fel a vállalkozói imázsodat!

Mint minden esetben, most is azt javaslom, figyelj a részletekre! A tiszta, aprólékos megjelenés (akár munkádról, vagy a személyes megjelenésedről, vagy a vállalkozásodról is legyen szó) nagy hatással van az életedre.  Amikor ügyfeleimmel beszélgetek a vállalkozói kihívásokról, igyekszem oldani az elakadásokat. Tudom, hogy ez a fajta „összerakás” a) azonnal önbizalmat és b) rengeteg lehetőséget kínál,

Fektess magadba is és építsd fel a vállalkozói imázsodat! Read More »

Brandépítés folyamat by MÁRKÁD

Hogy néz ki egy folyamat? Az üzleti stílus tanácsadó tevékenység nehezebben kategorizálható, de ez nem is baj. Nem csupán a vállalkozásod üzleti tervezésével foglalkozom, hanem a minőségével, a stílusával, az élménnyel, amit ügyfeleidnek és magadnak is nyújtasz a vállalkozásoddal. Nem lehet mindenkit felcimkézni ugye? Bemutatom most azt a teljes folyamatot, amit én képviselek az ügyfelemmel

Brandépítés folyamat by MÁRKÁD Read More »

Mégis, mi kerül ebben ennyibe?

Rendszeresen visszatérő gond az ügyfeleimnél, hogy amikor beárazzák a terméküket, szolgáltatásukat, attól tartanak, ha nem elég olcsók akkor nem lesz vevőjük.  A másik visszatérő probléma erre is rendszeresen panaszkodnak vállalkozó ügyfeleim pedig az, hogy a vállalkozó a saját kínálatát igen értékesnek tartja, de egy másik szolgáltatásért, amit igénybe szeretne venni, fizetni nem nagyon akar, mindent

Mégis, mi kerül ebben ennyibe? Read More »

Ügyfélélmény – miért és kinek?

Te is úgy gondolod, hogy az ügyfélélménnyel, image építéssel csak a multik tudnak foglalkozni? Üzleti stílustanácsadóként sokszor belefutok ilyen válaszokba: „Én kisvállalkozó vagyok, nekem nincs szükségem ilyen nagyzoló dolgokra, mint image, meg stílus, meg arculat. Elég hogy van egy logóm.” Á nekem nincs ilyen nagy dolgokra pénzem, kisvállalkozó vagyok.” A válaszom: Épp ezért vagy szerencsés,

Ügyfélélmény – miért és kinek? Read More »

Select your currency
EUR euró