Barion Pixel

Markad Branding Consultant

Nehéz helyzetben mit tehetünk?

Mennyire befolyásolja a vállalkozások helyzetét a napjainkban tapasztalható nehéz gazdasági helyzet? Mit tehetünk ellene? Mit csináljunk másképp, mint eddig? Gondoljuk végig a jelenlegi stratégiánkat, újítsuk meg! Kezdjünk a célcsoportunkkal, a fogyasztóinkkal! Vásárlóink legfontosabb szempontja, hogy értéket kapjanak, amivel a céljaikat el tudják érni. Amikor jobban meg kell nézni, mire adnak ki pénzt, még hangsúlyosabb, hogy […]

Nehéz helyzetben mit tehetünk? Read More »

Újratervezés, mert feladni mindig túl korai

Az édesapám kiváló sakkozó volt. Gyermekkoromban nagyon sokat sakkoztunk vele és a testvéremmel. Persze számunkra legyőzhetetlen volt, de mindig tanultunk tőle új trükköket, életbölcsességeket. Később, amikor már a gyerekeimmel is sakkoztam, kaptunk tőle egy készletet, a mai napig azt használjuk. A minap elővettük a készletet, amikor feltettük a táblára a bábukat, azt kellett látnom, hogy

Újratervezés, mert feladni mindig túl korai Read More »

Mi köze van Schrödinger macskájának a vállalkozásépítéshez?

A napi működés, rutin és pörgés mellett vajon tisztában vagyunk-e azzal, hogy megéri a befektetett munka, a céljainkkal összhangban cselekszünk? Természetesen senkit sem untatnék kvantumfizikai fejtegetésekkel, mégis érdekes párhuzamot véltem felfedezni ezen bizonyos macska és a rutinszerű, alapozás nélküli karrier/vállalkozásépítés között. Ahogy ígértem, nyugalom kedves olvasóm, nem untatlak (sic? ) a kvantumfizika rejtelmeivel, de azért

Mi köze van Schrödinger macskájának a vállalkozásépítéshez? Read More »

Tippek a magabiztos, sikeres vállalkozásépítéshez nehéz időszakokban is

Biztosan te is sokszor hallod mostanában:„Minden olyan bizonytalan…hogyan lehetne vállalkozni?”„Hogyan tervezzek bármit, amikor minden bizonytalan és még itt a járvány is?” Tudnod kell, hogy minden aggodalom, negatív gondolat, félelem csak gyengít téged és akadályozni fog abban, hogy változtass és sikeres légy. Pedig mindannyian boldogok és sikeresek szeretnénk lenni ugye? Sokszor, amikor megkérdezek valakit, hogy van,

Tippek a magabiztos, sikeres vállalkozásépítéshez nehéz időszakokban is Read More »

Hogyan építsünk sikeres stabil vállalkozást akkor is, ha a körülöttünk lévő világ abszolút bizonytalan és kiszámíthatatlan?

Gondoltad már? „Tudom, hogy még többre lennék képes a vállalkozásommal, nem értem miért nem sikerül… vagy ezt: „Hogy fogom ezt megoldani? Bárcsak ne lenne olyan stresszes…!” Ezek a bénító gondolatok és a kezelésük rengeteg energiát igényelnek. Ezt az energiát pedig felhasználhatnád a fejlődésre is. Ne feküdj bele abba a gondolatsorba, hogy most úgysem lehet sikeres

Hogyan építsünk sikeres stabil vállalkozást akkor is, ha a körülöttünk lévő világ abszolút bizonytalan és kiszámíthatatlan? Read More »

Mindenki sikeres életet szeretne ugye?

Mindenki sikeres életet szeretne ugye? Ugyanakkor ismerünk olyan embereket, akik mintha sohasem tudnák áttörni a láthatatlan falat és csak sóvárognak a lehetséges sikeres életük után. Te NE légy ilyen! Segítek! Nézzük meg, melyek gondolataid akadályozzák az üzleti sikereidet és fordítsuk át támogatókká! Szoktad ezeket mondogatni? „Majd megoldom…. Mindegy innen szép nyerni… Megoldjuk… Ennek így kellett

Mindenki sikeres életet szeretne ugye? Read More »

Mit tartalmazzon az üzleti stratégiád?

Vannak, akik a vállalkozásuk tervezésekor elkészítik a stratégiájukat, üzleti tervüket. Vannak, akik csak belevágnak és menet közben majd alakítják a dolgokat. Miért jó, ha van kidolgozott üzleti stratégiád? Ad egy kiindulási alapot, egy biztos pontot. Miközben kidolgozod, felkészülsz a vállalkozásra és az sem utolsó szempont, hogy magabiztosabb leszel. Nézzük, milyen pontokat tartalmazzon a stratégiád? Misszió,

Mit tartalmazzon az üzleti stratégiád? Read More »

HOGYAN ÉPÍTSÜNK FEL MAGAS ÁRKÉPZÉSŰ ÉRTÉKESÍTÉSI TÖLCSÉRT

Kérdések: Hogyan szerezzünk megfelelő potenciális ügyfeleket? Hogyan hozzunk létre értékesítési oldalakat, amelyek felhívják a potenciális ügyfeleink figyelmét ajánlatunkra? Hogyan készítsünk olyan értékesítési szkriptet, amely a potenciális ügyfeleket vásárlókká alakítja? És persze felmerülhet még rengeteg kérdés! Tehát, ha javítani szeretnél magas árképzésű értékesítési csatornádon, vagy épp létrehoznák egy high ticket értékesítő csatornát, akkor érdemes tovább olvasnod.

HOGYAN ÉPÍTSÜNK FEL MAGAS ÁRKÉPZÉSŰ ÉRTÉKESÍTÉSI TÖLCSÉRT Read More »

Mi az, hogy high ticket árazás?

A HIGH TICKET árazás nagy értéket képviselő, ehhez mérten magas árfekvésű termékekhez vagy szolgáltatásokhoz kapcsolódnak. Ilyenkor rögtön egy drága termék jut eszünkbe ugye? Természetesen ezek a termékek lehetnek drága termékek, például autók, ékszerek és csúcskategóriás telefonok és így tovább.  De lehetnek olyan szolgáltatások is, mint a coaching, webináriumok és képzések.  Az értékesítési tölcsérről már sokszor beszélten

Mi az, hogy high ticket árazás? Read More »

Aggódsz a bevételeid miatt? Azt gondolod telített a piacod?

Nemrég indítottam egy kérdőívet, amelyben megkérdeztem, mi a legnagyobb aggodalmad idén? A legtöbben a bevételeik miatt aggódtak. Sokan fogalmazták meg, hogy megváltozott minden, mindenki mindent online akar eladni és a piac teljesen telített. Ez a bejegyzés ezzel fog foglalkozni. Mi is az, hogy telített a piac? A piac telítettsége lényegében azt jelenti, hogy egy termék

Aggódsz a bevételeid miatt? Azt gondolod telített a piacod? Read More »

Select your currency
EUR euró