Barion Pixel

Markad Branding Consultant

Esettanulmány: Introvertált vállalkozó

Ebben a bejegyzésben egy introvertált vállalkozó – nevezzük Lillának – vállalkozásfejlesztés útját mutatom be.

Mint már sokszor írtam, az esettanulmányoknál a neveket és felismerhető részleteket a személyiségi és üzleti jogok védelme érdekében megváltoztattam.

Lehet sikeres egy introvertált személyiségű vállalkozó?

vállalkozónő

Bevezetés:
Lilla egy introvertált vállalkozó volt, aki hosszú évek óta dolgozott a tervezői szakmában, és álmodozott arról, hogy saját tervezői ügynöksége legyen. Azonban a kezdeti nehézségek miatt Lilla bizonytalanná vált, és elkezdte kételkedni abban, hogy valóban képes lenne egy sikeres vállalkozást indítani. Azért fordult hozzánk segítségért, hogy megélhesse álmait, és bevezesse a piacra saját tervezői vállalkozását.

A kihívás:
Lilla arra a felismerésre jutott, hogy az általa képviselt tervezői szakma túlzsúfolt. Rengeteg különböző stílusú vállalkozás működött. Az ügyfeleknek számtalan lehetőségük volt választani és Lilla úgy érezte, hogy nehéz lenne megtalálni az ügyfeleket és kialakítani a megfelelő hírnevet és az üzleti kapcsolatokat, hogy beindítsa a vállalkozását.

A megoldás:
Teljes márkaaudittal indultunk. Miután megvizsgáltuk a Lilla által kínált szolgáltatásokat és az üzleti tervét, megláttuk azokban a lehetőségeket, amelyekkel kitűnhet a piacán, a többi vállalkozás közül.
Az első lépés az volt, hogy segítettünk Lillának kialakítani egy olyan erős és könnyen felismerhető márkaidentitást, amely megkülönböztetné a többiektől.
Ezután felülvizsgáltuk a weboldalát és javasoltuk a szükséges változtatásokat a látogatói élmény javítása érdekében, amely magában foglalta a navigációs felület, a tartalom és a dizájn módosításait. Emellett ajánlottuk egy olyan tartalommarketing-stratégia kidolgozását, amely lehetővé teheti Lilla számára, hogy a tervezői szakmájával kapcsolatosan hasznos tanácsokat, tippeket osszon meg a látogatóival.

Az eredmények:
Az általunk javasolt és elvégzett változtatásoknak köszönhetően Lilla sikeresen bevezette a piacra saját tervezői vállalkozását. Az új márkaidentitásának köszönhetően könnyen felismerhetővé vált a piacon, sok ügyfelet szerzett, akikkel hosszú távú üzleti kapcsolatokat épített ki. elindított egy online platformot, ahol rövid tanfolyamokat készített és értékesített. A weboldala webáruházzal bővült, ahol saját grafikáit, sablonjait értékesítette.

Ebben segítek NEKED is!

Markad's Márkaépítés Program

azért, hogy a vállalkozásod sikeres üzlet legyen!

A vállalkozásod alapjait segítek stabillá tenni és kidolgozzuk azokat az értékesítési folyamatokat, amikkel többvásárlód, stabilabb, kiszámíthatóbb bevételed lesz. Foglalj időpontot és beszélgessünk a sikeres vállalkozásodról!