Kérdések:
- Hogyan szerezzünk megfelelő potenciális ügyfeleket?
- Hogyan hozzunk létre értékesítési oldalakat, amelyek felhívják a potenciális ügyfeleink figyelmét ajánlatunkra?
- Hogyan készítsünk olyan értékesítési szkriptet, amely a potenciális ügyfeleket vásárlókká alakítja?
És persze felmerülhet még rengeteg kérdés!
Tehát, ha javítani szeretnél magas árképzésű értékesítési csatornádon, vagy épp létrehoznák egy high ticket értékesítő csatornát, akkor érdemes tovább olvasnod.
HOGYAN ADD EL DRÁGA (MÁS NÉVEN MAGAS ÁRKÉPZÉSŰ – HIGH TICKET) TERMÉKEKET VAGY SZOLGÁLTATÁSOKAT ONLINE?
Nézzük a már tesztelt és bevált rendszert röviden:
4 fő pontot ajánlott figyelembe venni a high ticket értékesítési csatorna kialakításánál a hatékonyság érdekében:
- Nevezd meg, emeld ki azt a konkrét problémát, amelyet a szolgáltatásod megold
- Oldd fel ezt a problémát azzal, hogy bemutatod, hogyan néz ki a kudarc, amit a probléma okoz
- Kínálj megoldást, mutasd meg milyen eredményt érhet el a kínálatoddal.
- Használj lenyűgöző látványelemeket, amely ráveszi az embereket, hogy hagyják abba a görgetést
- +1 mélyrehatóan és nagyon részletesen ismerd a célközönségedet! Tulajdonképpen ez az alappont!
Nézzük mondjuk ezt a rendszert egy szolgáltató vállalkozás esetén:
Legfelső TÖLCSÉRSZAKASZ
- Szűkíteni az ügyfélcélzást, csak egy típusú ügyfélre összpontosítva.
Ha nem mindenkinek fogalmazod meg az ajánlatodat, személyre szabottabb hirdetéseket tudsz megjeleníteni, és célcsoportod felfigyelhet rád.
- Konkrétabban megfogalmazni a problémát és rámutatni a gyakori fájdalompontokra.
Például részletesen leírhatod a problémájukat, megállapíthatod a NEM megoldásokat azok költségeit, felsorolhatod az esetleges az ügyfél által kipróbálhatott rossz megoldásokat.
- Részletesen fejtsd ki azt az igazi megoldást, amit te kínálsz. Mutasd be milyen szuper eredményeket érhet el a kínálatoddal.
- Cselekvésre ösztönző gomb CTA
A cselekvésre ösztönzés (CTA) most egy olyan ajánlat eszköz köré összpontosul (Payment Recovery Checklist), amely konkrét eredménnyel.
- Látványelemek a hirdetésben, amelyek továbbolvasásra, rendelésre késztetik a látogatót.
2. tölcsérszakasz: A céloldal – Landing page
Legyen alapkoncepció, amely kétszeres értékesítési késztetést tud elérni.
Miután egy érdeklődő rákattint a Facebook hirdetésre, az ajánlat nyitóoldalára érkezzen.
Az értékesítési oldalnak két fontos feladatot kell jól teljesítenie ahhoz, hogy a potenciális ügyfél előrehaladjon a csatornájában.
- Teljesítse a hirdetés ígéretét (más néven: adja meg nekik a hirdetésben említett forrást)
- Mutasson be világos és meggyőző cselekvésre ösztönzést az értékesítési hívás ütemezéséhez
Tipikus landing page hiba, ha több kérést intézünk egy folyamatban a reménybeli vásárlóhoz. Ha kéred, hogy tegyen meg 3 dolgot, az egyenlő azzal, mintha azt kérnéd tőle, hogy ne tegyen semmit.
Például: 1) megkérni őket, hogy nézzenek meg egy másik blogbejegyzést, 2) megkérni őket, hogy nézzenek meg egy esettanulmányt, és 3) megkérni őket, hogy foglaljanak, rendeljenek egy szolgáltatást/terméket (igaziból ezt szeretted volna!)..
Tipp használj kétlépcsős rendelési folyamatot. Kínálj egy szuper vevőmágnest az értékesítési oldalon egy olyan termékkel amiből sokat szeretnél eladni. De a sikeres rendelés/regisztrációs oldal köszönő oldalát se hagyd üresen. Kínálj kiegészítő bónuszokat, ha feliratkozik a hírleveleidre is!
Ez lehetővé teszi a potenciális vásárlóid megkeresését követő e-mailek útján, akkor is, ha most még nem állnak készen az azonnali vásárlásra.
Érdekes tény: A high ticket csatornákban az eladások fele olyan emberektől származik, akik egy utólagos e-mailhez kapcsolódva vásároltak, ahelyett, hogy közvetlenül a hirdetésre kattintva vásároltak volna.
3. tölcsér szakasz: A vásárlási folyamat
Függetlenül attól, hogy a foglalási folyamat hol kezdődik a tölcsérben, a hatékonyságra vonatkozó kritériumok a következők:
- A rendelési űrlap legyen rövid és jó kisugárzású
- Legyen már előkészítve a vásárló a korábbi szakaszban
- Pontosítsd a vásárlás paramétereit
- Ajánlj fel visszajelzési lehetőséget (értékelési kérdések)
Tippek:
Lehet, hogy kicsinek tűnik, de pusztán azzal, hogy felkéred a vevőt, hogy állítson be magának naptári emlékeztetőt, növelni fogod azoknak a számát, akik ténylegesen igénybe veszik a szolgáltatásodat.
Rövid videóban bemutathatod a folyamatot/termékedet mert a megértés a vizualitáson alapul.. MUTASD meg, mit nyer a termékeddel/szolgáltatásoddal.
A végén tegyél ki egy egy-két kérdéses űrlapot pl.: „Miben javíthatjuk szolgáltatásunkat? „ egyéb üzenet…. értékelés, ajánlás másoknak.
.
4. tölcsérszakasz: Növeld az elkötelezettséget
Erősítsd meg a termék/szolgáltatás igénybe vételének paramétereit.
Emlékeztesd őket, hogy töltsék ki az értékelést (és magyarázd el nekik, miért jó nekik)
Növeld a vásárlás iránti vágyat szociális bizonyítással például elégedett vásárlók véleménye, társadalmi felelősségvállalás stb.
Egyszerű, de hatékony.
UTÁNKÖVETÉS
Sokkal könnyebb már elégedett, lojális vásárlónak új ajánlatot tenni, mind hidegértékesítést folytatni, ezért ezt a lépést se hagyd ki.
Mit gondolsz? Milyen típusú magas árképzésű kterméket/szolgáltatást tudnál eladni a vállalkozásodban? És milyen hatással lehetne a bevételeidre az adott ajánlathoz tartozó hatékony csatorna?
Szeretnéd, hogy megtaláljuk vállalkozásod számára a legjobb növekedési lehetőséget?
Foglalj ingyenes tájékozódó konzultációt ITT.
Megvizsgáljuk hol tartasz, mi a célod és kidolgozzuk a sikerstratégiádat