Vannak határozott válaszaid a következő kérdésekre?
Jövőkép: Ki a márkád, és mivé kíván válni, mi célja?
Értékek: Mit jelent?
Koncepció: Milyen üzletágban működik a márkád és milyen rést tölt be?
Megkülönböztetés: Miben egyedi a márkád?
Ígéret: Milyen reményeket, igényeket és vágyakat elégít ki a márkád?
Megoldások: Milyen problémákat old meg a márkád?
Előnyök: Melyek a márka fő erősségei és előnyei?
Pozíció: Hogyan ítélik meg a márkádat a piacon a versenytársaival szemben?
Motiváció: Mi készteti az embereket a vállalkozásod termékeinek és szolgáltatásainak megvásárlására és használatára?
Kommunikáció: Mi jellemzi az értékesítési és szolgáltatási módszereidet?
Ha Te is kitűnnél a reklámzajból és több vevőt szeretnél, ideje a márkaauditnak, hogy tisztán lásd hol és mit változtass, fejlessz a vállalkozásodban!
Jobb ügyfélélmény: Az ügyfelek visszajelzéseinek és elvárásainak jobb megértése segíthet abban, hogy a márkádat a célcsoportod igényeihez alakítsd.
Visszatérő ügyfelek: Az ügyfelek jobb megértése segíthet neked, hogy megtartsd a vevőidet, hogy lojális és visszatérő ügyfelekké váljanak.
Erős márka: A márkaépítési stratégiák jobb megértése és megvalósítása segíthet, hogy megerősítsd és különböztethetővé tedd a vállalkozásodat.
Új ügyfél-bázis: A márkaépítés segíthet új ügyfeleket is találni.
Jobb vállalkozói döntéshozatal: Az ügyfelek igényeinek és visszajelzéseinek jobb megértése segíthet neked, jobb döntéseket hozz a vállalkozásodban.
Ha Te is kitűnnél a reklámzajból és több vevőt szeretnél, ideje a márkaauditnak, hogy tisztán lásd hol és mit változtass, fejlessz a vállalkozásodban!
2,5 óra interaktív online workshop során végigvesszük azokat az elemeket, lépéseket, amik szükségesek ahhoz, hogy lásd, hol kell fejlesztened a vállalkozásodat, a céljaid eléréséhez.
A letölthető Branding Audit munkafüzet segítségével hasznos támogatást kapsz a vállalkozásod helyzetének felméréséhez.
Hasznos tanácsokat kapsz a fejlesztésekhez.
Design Thinking módszerekkel fogunk dolgozni.
30 perc utókonzultációval segítünk, hogy a workshopon tanultakat valóban be tudd illeszteni a vállalkozásod fejlesztési tematikájába.
Márka értékek: Megérthetjük, hogy a vállalkozásod milyen értékeket képvisel, és hogyan jeleníti meg őket a vevők számára.
Piackutatás: Irányelvek, hogyan nézd meg a versenytársaidat, hogy ők hogyan képviselik a márkájukat és hogy a vevők hogyan látják a vállalkozást.
Márka megítélése: Hogyan látják a vevők a márkádat, és hogyan értékelik a termékeidet és szolgáltatásaidat.
Márka irányítás: Megértheted, hogyan irányítod a vállalkozásod, mint márkát, mely folyamatokat kell javítani vagy korszerűsíteni.
Kommunikációs stratégia: Láthatod a jelenlegi kommunikációs stratégiádat, megjelenik a márkád a vevők előtt.
Ügyfélélmény: Megértheted, hogyan élik meg a vevőid az ügyfélélményt amikor találkoznak a márkáddal.
Márka presztízse: Megnézzük, hogyan áll a vállalkozás a versenytársaihoz képest a presztízs szempontjából.
Megmutatom, hogyan legyen vonzó a vállalkozásod, márkád megjelenése és átgondolt értékesítési stratégiája!
Tanácsadóként és üzleti mentorként a vállalkozók üzleti és marketing stratégiájának kialakítását, stabilizálását, stílusos és harmonikus vizuális megjelenését tartom a legfontosabb küldetésemnek.
A Márkaaudit workshopon is ebben segítek neked.