MÁRKAAUDIT - a vállalkozásfejlesztés alfája
Nálunk az üzleti problémák nem kihívások, hanem lehetőségek, amelyekből előnyt lehet kovácsolni.
Képzeld el, hogy vállalkozásodnak sikerül minden problémáját egyszerre megoldani. Az értékesítési folyamatok, az ügyfélút és az ügyfélélmény optimalizálva, a marketing hatékonyabb és a márkád egyértelműen kommunikál. Mindez pedig egy egységes tervezési stratégiával megtámogatva.
Ez nem csak álom, hanem valóság is lehet, ha velünk dolgozol. Márkaauditunk során – lean és design thinking módszerek segítségével – megoldjuk a problémákat és megtaláljuk a vállalkozásod számára legjobb megoldásokat a sikerhez.
És az eredmény? Növekedés, elégedett ügyfelek és egy erős, hatékony márkakép.
Lásd tisztán vállalkozásod jelenlegi helyzetét!
Töltsd ki a Vállalkozói Audit űrlapot és részletes elemzést küldünk a vállalkozásod fejlesztési lehetőségeiről! A kitöltés nem jár semmiféle kötelezettséggel részedről.
Hogyan segíti a vállalkozásodat a Márkaaudit?
Keresed a megoldást a vállalkozásod problémájára?
Márkaauditunk során – lean és design thinking módszerek segítségével – megoldjuk a problémákat és megtaláljuk a vállalkozásod számára legjobb megoldásokat a sikerhez.
Az audit célja, hogy a vállalkozásod minden területét átvizsgáljuk, azonosítsuk a fejlődési lehetőségeket és olyan stratégiákat dolgozzunk ki, amelyek növelik a hatékonyságot és az eredményességet. 🌟🔍💰
Miért válaszd a Márkaaudit szolgáltatásunkat?
- Optimalizált Értékesítési Folyamatok: Javítjuk és egyszerűsítjük az értékesítési folyamatokat, hogy növeljük az eladásokat és csökkentsük a költségeket.
- Ügyfélút és Ügyfélélmény: Az ügyfelek minden érintkezési pontján tökéletesítjük az élményt, hogy növeljük az elégedettséget és a lojalitást.
- Hatékony Marketing: Stratégiai megközelítéssel biztosítjuk, hogy marketing tevékenységed célzott és eredményes legyen.
- Erős Márkakép: Egyértelmű és hatásos kommunikációval segítünk, hogy márkád kitűnjön a versenytársak közül.
Az eredmény
A márkaaudit eredménye?
Növekedés, elégedett ügyfelek és egy erős, hatékony márkakép.
Velünk minden üzleti probléma lehetőséggé válik, amelyből előnyt kovácsolhatsz.
Miért kell márkaauditot végezni?
A válasz egyszerű: Az erős márkák több pénzt keresnek.
Minél erősebb a márkád, annál erősebb a vállalkozásod. Egy erőteljes márka inspirálhatja, magával ragadhatja a közönséget, akik rajongótábort alkotnak, többet vásárolnak és ajánlják másoknak is.
Azonban még az erős márkáknak is szükségük van rendszeres helyzetelemzésekre, hogy szinten maradjanak, illetve idejekorán meglássák az innovációs lehetőségeket.
Egy alaposan megtervezett, harmonikus, egységes márka azt is jelenti, hogy kevesebb pénzt kell elköltened az új ügyfelek vonzására; Jelenlegi ügyfeleid rendszeresen visszatérnek, lojálisak és lelkesek, Prémium árat számíthatsz fel a kínálatáért. Egy erős márka ösztönzi az embereket, hogy a közösségéhez tartozhassanak és ezt másoknak is ajánlják. Legyen szó offline, vagy online brandről. Következésképpen a márkád erőssége és jövedelmezősége kritikusan összefüggnek egymással.
Ugyanígy, egy gyenge, ad hoc megjelenő, nem következetes márka piaca fokozatosan csökkenni fog, csökkennek az eladások, és végül kiszorul a piacról.
Egy átfogó márkaaudit gyakran új növekedési lehetőségeket tár fel márkád számára, és új módszereket tár fel arra, hogy jobban kapcsolódhasson mind a meglévő, mind a megcélzott új ügyfelekkel, akik a márka hosszú távú jövőjét képviselhetik.
Hogy néz ki a márkaaudit a gyakorlatban?
Bemutatunk két valós példát. Természetesen a vállalkozások üzleti titkainak és a személyiségi jogok védelme miatt, nem írunk a vállalkozást, vagy a személyeket beazonosítható adatokat.
Online márkaaudit a gyakorlatban
Ügyfelünk életmód tanácsadással, coachinggal foglalkozik. Az utóbbi időben - megváltozott közösségi média algoritmusra hivatkozva - úgy látta nem jutnak el a leendő és meglévő ügyfeleihez a posztjai és emiatt csökkentek a bevételei is.
1. lépés – Érzékelés: A probléma megértése és a megoldandó feladat azonosítása. Ehhez online konzultáció keretében megbeszéltük ügyfelünkkel, mit gondol a vállalkozásáról, mit lát nehézségnek.
2. lépés – Kutatás: A probléma alapos feltérképezése, az érintettek meghallgatása, és a környezet feltérképezése. Elvégeztük a vállalkozás online auditját. Feltérképeztük online marketing eszközeit, közösségi média megjelenését, weboldalát. Megnéztük a posztokra reagáló bejegyzéseket, célcsoport elemzést, versenytárs elemzést végeztünk.
3. lépés – Ideák generálása: ötletek és alternatív megoldások megfogalmazása. Ez a lépés az audit eredményeinek és az audit során tapaszt élményeink (amely ügyfélélmény) összesítése, majd ötletelés, új ideák felvázolása. Itt még csak mi ötletelünk és ötleteinket ügyfelünk szemszögébe helyezkedve végigfuttatjuk, hogy lássuk melyik ötlet lehet releváns és melyik nem.
4. lépés – A legjobb ötletek összesítése, ajánlása kipróbálásra, tesztelésre. Az audit alapján láthatóvá váltak a fejlesztendő területek és azok is, amiket érdemes újratervezni. Összeállítottuk az újratervezési, fejlesztési javaslatunkat, ötleteinket és módszereket, melyet e-mailben megküldtünk ügyfelünknek, majd online konzultáció keretében át is beszéltük. A célcsoport vizsgálat egyértelművé tette, hogy szűkebb vevői kör az igazi célcsoportja, így a kommunikációjában is pontosabbá a célcsoport igényeinek megfelelő mondatfordulatokat és platformot javasoltunk.
5. lépés – Visszacsatolás, utánkövetés: A fejlesztések eredményeinek elemzése, szükség esetén a megoldások finomítása. Néhány hét múlva, újra lefuttattunk egy online auditot és online konzultáció keretében megbeszéltük ügyfelünkkel a tapasztalatait, a finomítási lehetőségeket. A következő hónapban egy rövid utánkövető konzultációval egyeztettük az eredményeket, az esetlegesen felmerülő kérdéseket.
Eredmény: Ügyfelünk újratervezte a marketing stratégiáját, differenciáltabb árazási politikát valósított meg. Az újratervezett stratégia tartalmazta azokat az online platformokat, értékesítési csatornákat, amelyeket előnyben részesít és azokat is amelyek kevésbé relevánsak a célcsoportja elérése szempontjából. Egy hónappal később örömmel újságolta, hogy elindult a növekedés a vállalkozásában.
Személyes márkaaudit
Ügyfelünk éttermet, pizzériát vezet. Az utóbbi időben - nyilván a pandémia is károkat okozott - kisebb a forgalma, a vendégek összetétele is megváltozott, kevesebbet is költenek. Emiatt megszorításokra kényszerült, ami szintén nem tett jót az étterem népszerűségének.
1. lépés – Érzékelés: A probléma megértése és a megoldandó feladat azonosítása. Először beszélgettünk. Megismertük az étterem múltját, működését, céljait.
2. lépés – Kutatás: A probléma alapos feltérképezése, az érintettek meghallgatása, és a környezet feltérképezése. Ismeretlenül két alkalommal, különböző időpontokban beültünk az étterembe, fogyasztottunk, közben vendégként szemléltük a működést, beszélgettünk a felszolgálóval. Tapasztalatainkat felvittük az audit jegyzetünkbe, hiszen azonnal észrevettünk néhány dolgot, ami a célcsoporthoz tartozó potenciális vendégeket elbizonytalaníthatja, rontja az ügyfélélményt az étteremmel kapcsolatban. Ilyen lehet például, ha az általunk kért, itallapon szereplő különleges vörösborra azt a választ kapjuk, hogy nem is hallottak még róla, vagy ha a szakács szennyes köténnyel jön ki az ügyféltérbe csevegni az ismerőseivel, vagy a kiszolgáló nem hoz teljes terítéket, stb. Elvégeztük a vállalkozás online auditját is. Feltérképeztük marketing eszközeit, közösségi média megjelenését, weboldala nem volt. Megnéztük a posztokra reagáló bejegyzéseket, célcsoport elemzést, versenytárs elemzést végeztünk.
3. lépés – Ideák generálása: ötletek és alternatív megoldások megfogalmazása. Ez a lépés az audit eredményeinek és az audit során tapaszt élményeink (amely ügyfélélmény) összesítése, majd ötletelés, új ideák felvázolása. Itt még csak mi ötletelünk és ötleteinket ügyfelünk szemszögébe helyezkedve végigfuttatjuk, hogy lássuk melyik ötlet lehet releváns és melyik nem.
4. lépés – A legjobb ötletek összesítése, ajánlása kipróbálásra, tesztelésre. Az audit alapján láthatóvá váltak a fejlesztendő területek és azok is, amiket érdemes újratervezni. Összeállítottuk az újratervezési, fejlesztési javaslatunkat, ötleteinket és módszereket, melyet e-mailben megküldtünk ügyfelünknek, majd személyes konzultáció keretében át is beszéltük.
5. lépés – Visszacsatolás, utánkövetés: A fejlesztések eredményeinek elemzése, szükség esetén a megoldások finomítása. Néhány hét múlva, egy – az étterem személyzete számára ismeretlen – kollégánk újra ellátogatott az étterembe, újra végigfuttattuk a gyors auditot.Személyes konzultáció keretében megbeszéltük ügyfelünkkel a tapasztalatokat, a finomítási lehetőségeket. A következő hónapban egy rövid utánkövető konzultációval egyeztettük az eredményeket, az esetlegesen felmerülő kérdéseket.
Eredmény: Ügyfelünk megváltoztatta a belső folyamatokat, a kiszolgálói protokollt. A célcsoportja és a vágyott vendégek igényeinek megfelelően módosította az étlapot, átgondolta az árakat is. A népszerűtlen ételeket, a készleten nem lévő termékeket kivette az étlapról. Elkészült a weboldala is, asztalfoglalási lehetőséggel. Proaktív, differenciáltabb marketing stratégiával új vendégeket ért el és vonzott az üzletbe. Ez azt is jelentette, hogy azok a vendégek, akik nem a célcsoport részei voltak elmaradtak. Egy hónappal később, amikor betértünk ebédidőben azt láttuk, hogy nincs szabad asztal és a tulajdonos megerősítette, jó ötlet volt a változtatás, elindult a növekedési folyamat.
Szeretnél többet megtudni arról, hogyan használhatod a márkaauditot kiemelkedő, rendkívül nyereséges, №1 márkád felépítéséhez velünk együttműködve?
A márkaaudit során nem kritikát fogalmazok meg, hanem támogatlak a sikeres fejlődésedben!
Egyeztessünk időpontot konzultációra!
Készítsük el a vállalkozásod márkaauditját és dolgozzunk ki egy személyre szabott tervet a vállalkozásod fejlődésére.
Foglalj időpontot ITT
Mi a márkaaudit eredménye?
A márkaaudit lényegében feltárja, hogyan érzékeli az ügyfél a márkádat, hogyan viszonyul a márkád a piachoz és hogyan teljesít.
- A márkakezelési erőfeszítések fejlesztése, újrafókuszálása
- Növelheti az alkalmazottak lojalitását, teljesítményét.
- Javítja, tökéletesíti az online és offline kommunikációt, megjelenést.
- Betekintést nyújt a márkaarchitektúrába, az üzleti struktúrába és a márkaportfólióba.
- Értékeli és újrafókuszálja a márka pozícióját.
- Jövőbemutató irányokat adhat.
- Biztosíthatja növelheti márkája/vállalkozása értékét, a márkaaudit megállapításaiból származó ajánlások következetes végrehajtásával.
- …és több…
Fontolgatod, hogy szeretnél márkaauditot? Íme néhány kulcskérdés:
- Mennyire jövedelmező jelenleg a vállalkozásod?
- Mennyire működik jól a jelenlegi márkastratégia ?
- Melyek a vállalkozásod erőforrás-erősségei és gyengeségei?
- Milyen külső lehetőségei és veszélyei vannak?
- Mennyire versenyképesek a vállalkozásod árai és költségei?
- Mennyire erős a vállalkozásod versenypozíciója a versenytársakhoz képest?
- Milyen stratégiai problémákkal kell szembenéznie a vállalkozásodnak?
Ha nehezen találod a választ ezekre a kérdésekre, vagy szeretnéd jobban megérteni márkád teljesítményét, lépj kapcsolatba velünk még ma!
Válasszd azt, amire igazából szükséged van!
Kifejezetten az TE egyedi követelményeidnek, üzleti céljaidnak, ütemezésednek és erőforrásaidnak megfelelően ellenőrizzük a márkádat, hogy több veőd, nagyobb bevételed legyen!
- Érj el magasabb bevételt.
- Piaci részesedés bővítése.
- Növeld márkád értékét.
- Könnyebb differenciálás.
- A trendi, rugalmas vállalkozásokért.
- Növelheted a hitelességed, az ügyfeleid bizalmát és a piaci elismertséget.
- Márkád lehet erős, jövőbiztos.
- Növelheted az üzleti rugalmasságodat.
- Fejlessz és növekedj folyamatosan.
- Csökkentsd a költségeidet.
- Előzd meg a nem szándékos szabotázst és csökkentsd a kockázatokat.
Gyakran Ismételt Kérdések
A márkád bevételei csökkentek az utóbbi időben, állandóak, vagy növekednek?
Vannak határozott válaszaid a következő kérdésekre?
- A bevételeid a terveid szerint alakulnak?
- Annyi vevőd van, amennyit ki tudsz szolgálni?
- Jövőkép: Ki a márkád, és mivé kíván válni, mi célja?
- Értékek: Mit jelent?
- Koncepció: Milyen üzletágban működik a márkád és milyen rést tölt be?
- Megkülönböztetés: Miben egyedi a márkád?
- Ígéret: Milyen reményeket, igényeket és vágyakat elégít ki a márkád?
- Megoldások: Milyen problémákat old meg a márkád?
- Előnyök: Melyek a márka fő erősségei és előnyei?
- Pozíció: Hogyan ítélik meg a márkádat a piacon a versenytársaival szemben?
- Motiváció: Mi készteti az embereket a vállalkozásod termékeinek és szolgáltatásainak megvásárlására és használatára?
- Kommunikáció: Mi jellemzi az értékesítési és szolgáltatási módszereidet?
HA ezekre a kérdésekre nincs határozott és magabiztos válaszod, célszerű beszélnünk a márkaépítés lehetőségeiről.
A feltételezések valóságos kutatás nélkül veszélyesek, mert teljesen tévútra vihetik a vállalkozást.
Ha nehezen találsz választ ezekre a kérdésekre, vagy szeretnéd megérteni márkád teljesítményét, lépj kapcsolatba velünk még ma.
- Kis- és középvállalkozások vezetőinek, akik szeretnék javítani a márkaértéküket és hatékonyabban kommunikálni ügyfeleikkel.
- Kezdő vállalkozók, akik a kezdetektől szeretnék kialakítani a márkájukat és hatékony marketingstratégiát tervezni.
- Nagyobb vállalkozások, akik szeretnének újítani a márkastratégiájukon és az ügyfélélményen.
- Olyan vállalkozások, akiknek problémájuk van a márkaegységükkel és a megjelenésükkel a különböző kommunikációs csatornáikon.
MARKAD's garancia
- Amikor velünk dolgozol, személyre szabott márkaépítési tervet és stratégiát készítünk, az egyedi igényeidhez és preferenciáidhoz szabva.
- Ismerni fogod a márkaépítési út minden lépését, mert megbeszéljük, dokumentáljuk.
- Mivel tudjuk, hogy néha megtörténik a váratlan, útközben módosíthatunk, ha szükséges.
- Amint elérjük az előre egyeztetett célokat, képes leszel értékelni a folyamatban lévő márkaépítési munkádat és stratégiádat, valamint a befektetéseid megtérülését biztosító eredményeket.