Vajon mit csinál egy vállalkozás stílustanácsadó?
Ha azt mondom stylist, vagy stílustanácsadó, rögtön tudja mindenki, hogy divattal, öltözködéssel kapcsolatos a téma.
De ha márkastílusról beszélünk? Nézzük ezt meg jobban! Tartsatok velem!
A kifejezések jelentései:
Vállalkozás stílustanácsadó = Identitás tanácsadó = kreatív és stratégiai tanácsadó
Identitás -> önazonosság
Image -> arculat, jó hírnév
Stílus -> kifejezési mód és ennek eszközei
Vállalkozás -> olyan (bátorságot vagy erőfeszítést igénylő) terv vagy feladat, amellyel valaki próbálkozik. Üzleti tevékenységet folytató cég.
A márka vagy brand egy termék vagy szolgáltatás minősége, fajtája, amit egy megkülönböztető jel, szimbólum vagy ezek kombinációja, arculati elem, szlogen, márkanév, logó reprezentál, amellyel markánsan megkülönböztethető a termék a piaci versenytársak hasonló termékétől. A márka azonosítja a gyártót vagy forgalmazót is.
(Forrás:https://hu.wikipedia.org/wiki/M%C3%A1rka_(marketing))
A vállalkozás stylistja azaz a vállalkozás stílustanácsadó -> stratéga, üzleti tervezés tanácsadó, kreatív tanácsadó aki olyan vállalkozói értékek, minőség, üzleti stratégia, vizuális kommunikációs elemek és jövőkép létrehozására szakosodott, amelyek hűen tükrözik a vállalkozás személyiségét, céljait és azt az ügyfélkört, amelyet szeretne vonzani.
Vagyis a vállalkozás stílustanácsadó az a támogató személy, aki segít neked a vállalkozásodat, márkádat megalapozni, céljait, minőségét, pozicionálását, célcsoportját, értékajánlatát létrehozni de figyelemmel lesz vállalkozásod stílusára, színeire, vizuális megjelenésére, kommunikációjára is.
Támogat téged abban, hogy vállalkozásod igazán sikeres, stílusos legyen.
Szeretnél naprakész vállalkozásépítő lenni és értesülni a legújabb trendekről?
Gördíts lejjebb és iratkozz fel hírleveleimre, most ajándék munkafüzetet küldök a feliratkozásod után.