Barion Pixel

Markad Branding Consultant

Nehéz helyzetben mit tehetünk?

Mennyire befolyásolja a vállalkozások helyzetét a napjainkban tapasztalható nehéz gazdasági helyzet? Mit tehetünk ellene? Mit csináljunk másképp, mint eddig?

Gondoljuk végig a jelenlegi stratégiánkat, újítsuk meg!

  1. Kezdjünk a célcsoportunkkal, a fogyasztóinkkal! Vásárlóink legfontosabb szempontja, hogy értéket kapjanak, amivel a céljaikat el tudják érni. Amikor jobban meg kell nézni, mire adnak ki pénzt, még hangsúlyosabb, hogy a kínálatunk választ adjon a problémájukra, segítse őket, igazán értékes legyen vásárlóink számára.

Megoldás:

– vizsgáld meg alaposan a célcsoportod igényeit, problémáit.

– Gondold végig az értékajánlatodat, melyik az a pont amelyiknél kiemelkedhetsz és jobban támogathatod a fogyasztóidat.

– Miből tudsz jobbat, többet ajánlani?

– Ha árat kell emelned, ügyelj rá, hogy a vásárlóid számára az ár-érték egyensúly megmaradjon.

  1. Vedd komolyan a vállalkozásod társadalmi felelősségvállalását. Nézz köürül, hogyan tudsz most segíteni a nehéz helyzetben lévőknek. Egy felelős vállalkozás pozitív üzenetet hordoz, szívesebben vásárolnak tőle.
  2. Ne halogass! Ne sajnáld az idődet, gondold újra a vállalkozásod és a vállalkozói környezet lehetőségeit.
  3. Ne szórd a pénzed! Sokan ajánlanak mindenféle „tuti” módszert a vállalkozói sikerre. Mielőtt döntesz, vizsgáld meg: Biztosan erre van szükséged? Értékes valóban az ajánlat? Szakértő fog szolgáltatni?
  4. Fektess a hosszútávú vállalkozásépítésbe! Haladj lépésenként és mindig fókuszálj a céljaidra! Vállalkozásfejlesztés, üzletépítés konzultációra itt tudsz bejelentkezni–>>
  5. Maradj kreatív! Gondolkodj kreatívan a vállalkozásod aspektusairól. A sikeres vállalkozások alapos üzleti stratégián, rugalmas, kreatív problémamegoldáson és fókusztartáson alapulnak.

Szeretnél szakértői tippeket, ingyenes e-book-ot kapni?

Iratkozz fel hírleveleimre az ajándék e-bookokért, az izgalmas és hasznos vállalkozáűsfejlesztés tippekért!

Select your currency
HUF Magyar forint
EUR euró