ÜZLETI, VÁLLALKOZÁSFEJLESZTÉSI MENTORING SZOLGÁLTATÁS megbízási szerződés
ÜZLETI, VÁLLALKOZÁSFEJLESZTÉSI MENTORING SZOLGÁLTATÁS megbízási szerződés
Kérjük olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket is!
Felek közötti megállapodás:
Amely létrejött az Időpont foglaló, vagy a Megrendelő űrlapot kitöltő vállalkozó/cégvezető/ magányszemély
mint megbízó, – továbbiakban MEGBÍZÓ -,
valamint
SÓKI JUDIT ERIKA EGYÉNI VÁLLALKOZÓ
Székhely: 7629 Pécs, Dobó I. u. 86-90.
Nyilvántartási száma: 54641604
Adószám: 55899037-1-22
Bankszámlaszám: 10700031-49737509-35094371
mint megbízott – továbbiakban: SZOLGÁLTATÓ –
között az alábbiak szerint:
A megrendelés, mint/és a megkötött szerződés írásban foglaltnak minősül.
A szerződés írásban tárolt adatai megegyeznek a rendelés adataival.
A megrendelésről e-mailben válaszértesítőt küldünk a szerződés adataival.
A szerződéskötés és a kapcsolattartás nyelve magyar.
Szolgáltató tanácsadó fenntartja a jogot, hogy a tartalmat és az ajánlatokat részlegesen vagy teljesen az összes Felhasználó, vagy a Felhasználók egy csoportja számára korlátozza vagy letiltsa.
A Szolgáltatást bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, érvényes jelentkezési / megrendelés /időpontfoglalási űrlapot tölt ki és küld be, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen szerződésben és az ÁSZF-ben foglaltakat.
Szolgáltatás leírása:
Sóki Judit Erika ev. – mint vállalkozásfejlesztés tanácsadó, üzleti mentor vállalja, hogy személyes és üzleti márkaépítés, stílustanácsadás, vállalkozásfejlesztési mentorálási szolgáltatásokat nyújt a Kliens/Ügyfél részére.
A szerződés tárgya
A Szolgáltató vállalja, hogy az Ügyfél részére az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:
Személyes és üzleti stílusos minőségi márkaépítés
Céltervezés és üzleti terv készítése
Marketing és egyéb stratégiai tanácsadás
Arculati tervezés
Stílustervezés
Tréningek, oktatások
SZOLGÁLTATÓ kijelenti, hogy tevékenysége ügyfélközpontú, jelentős részben mikro-, kis- és középvállalkozásokhoz kötődik. Tanácsadói tevékenysége során szakszerűen, közérthetően, a jogszabályoknak és gazdasági környezetnek megfelelő tanácsadói szolgáltatást nyújt.
A szolgáltatás megrendelésekor Szerződő Felek a megrendelő űrlapon kiválasztott tanácsadói, mentori szolgáltatások teljesítésére, és/vagy a kiválasztott meghatározott időtartamra állapodnak meg.
Új szolgáltatás igénybevétele esetén szükséges egy új megrendelő űrlap/vagy időpontfoglaló űrlap kitöltése.
Díjazás, számlázási, fizetési információk
MEGBÍZÓ vállalja, hogy a SZOLGÁLTATÓ által nyújtott mentorálási szolgáltatásokért a megrendelő lapon rögzített összeget fizeti meg.
A díj fizetésének módja: a megrendelt szolgáltatás PÉNZTÁR oldalon választott fizetési mód (átutalás, vagy bankkártyás fizetés).
Általánosságban: Óradíja 15 000 ft/óra azaz tizenötezer forint / óra.
A MEGRENDELŐ ŰRLAPOK ETTŐL ELTÉRŐ ÁRAT IS TARTALMAZHATNAK, MINDEN ESETBEN A MEGRENDELELŐ ŰRLAPON, ÜZLET ÉS TERMÉK OLDALON KIVÁLASZTOTT ÁR AZ IRÁNYADÓ.
Megbízott alanyi adómentes vállalkozó, így a megbízási díjat ÁFA nem terheli.
MEGBÍZÓ köteles legkésőbb a számlában meghatározott fizetési határidő figyelembe vételével, a díjat átutalással, vagy bankkártyával kiegyenlíteni a SZOLGÁLTATÓ által megjelölt bankszámlára.
A díj megrendeléskor előre fizetendő, kivéve e mentorálási szolgáltatások, illetve a részletfizetési szolgáltatások. Minden esetben számla alapján fizetendő. Az üzlet és a termék oldalon a kiválasztott szolgáltatás leírása, ára és ha van részletfizetési beosztása Az irányadó.
Amennyiben a Megbízó fizetési kötelezettségét nem teljesíti és a teljesítésre Megbízott felhívta, a Megbízott a megrendelt szolgáltatáshoz kötődő szerződést azonnali hatállyal felmondhatja.
A szerződés módosítása
A szolgáltatás megrendelésekor Szerződő Felek a megrendelő űrlapon kiválasztott tanácsadói szolgáltatások teljesítésére, és/vagy a kiválasztott meghatározott időtartamra állapodnak meg.
Új szolgáltatás igénybevétele esetén szükséges egy új megrendelő űrlap/vagy időpontfoglaló űrlap kitöltése.
MEGBÍZÓ és a SZOLGÁLTATÓ a megrendelt/megkezdett szolgáltatás paramétereit csak közös megegyezéssel módosíthatják.
Együttműködési kötelezettség
A felek egyértelműen megállapodnak abban, hogy szorosan együttműködnek, tájékoztatják egymást, és minden olyan nemű információt és anyagot megosztanak, közölnek egymással, amely a megrendelt szolgáltatás sikeres teljesítéséhez vezet.
Titoktartásra vonatkozó szabályok
Felek kölcsönösen vállalják, hogy bizalmasan kezelnek minden, a szolgáltatás teljesítése során, és/vagy azzal kapcsolatban tudomásukra jutott tényt, információt, adatot – a továbbiakban együtt: „Bizalmas Információ”. Titoktartási kötelezettségük körében a tudomásukra jutott Bizalmas Információkat illetéktelenek részére hozzáférhetővé nem tehetik, nem közölhetik, át nem adhatják, nyilvánosságra nem hozhatják.
Felek tudomásul veszik, hogy az általuk vállalt titoktartási kötelezettség azon harmadik személyekre is kiterjed, akiket az egyedi megbízási szerződés teljesítésébe és megvalósításába bevonnak. A Felek kötelesek felhívni e személyek figyelmét a jelen szerződésben foglalt titoktartási kötelezettségre és annak betartására.
A titoktartási kötelezettség a felek közötti megbízási jogviszony megszűnését követően is időkorlátozás nélkül áll fenn, amennyiben kogens jogszabály ettől eltérően nem rendelkezik. A jogviszony bármely okból történő megszűnését követően a SZOLGÁLTATÓ köteles – a MEGBÍZÓ választása szerint – haladéktalanul visszaadni vagy megsemmisíteni minden olyan bizalmas adatot tartalmazó dokumentumot, illetve arról készített másolatot vagy feljegyzést, amellyel kapcsolatban titoktartási kötelezettség terheli.
A titoktartás alól kivételt képez az eset, amikor valamelyik fél jogszabályban előírt kötelezettségének teljesítése érdekében hozza nyilvánosságra a Bizalmas Információk valamelyikét.
A fentiek szerinti titoktartási szabályok megsértése esetén – az egyéb jogkövetkezményeken túlmenően – a felek egymással szemben kártérítési felelősséggel tartoznak.
Szavatosság
Szolgáltató szavatosságot vállal azért, hogy a jelen szerződésben körülírt feladatokat a jogszabályi előírásoknak megfelelően, a szakmai szabályok maradéktalan betartása mellett, a tőle elvárható legnagyobb gondossággal végzi el.
SZOLGÁLTATÓ nem vállal felelősséget semmilyen közvetlen vagy közvetett kárért vagy veszteségért, amely a mentorálási szolgáltatások kliens általi használatából ered.
A Szolgáltató köteles az Ügyfél által megadott adatokat és információkat bizalmasan kezelni, és harmadik fél részére nem adja át, kivéve, ha jogszabály kötelezi erre.
Az Ügyfél köteles a Szolgáltató által nyújtott anyagokat, módszereket és információkat bizalmasan kezelni, és azokat harmadik fél számára nem adhatja tovább.
Felelősség kizárása
- A Szolgáltató nem vállal felelősséget az Ügyfél által megadott információk hibáiért vagy hiányosságaiért.
- A Szolgáltató nem vállal felelősséget az Ügyfél üzleti eredményeiért, illetve a szolgáltatás alapján meghozott döntéseiért.
- A szolgáltatás nyújtása során bekövetkező technikai problémákért (pl. internetkapcsolat hibája) a Szolgáltató nem tehető felelőssé.
Egyéb rendelkezések
A felek megállapodnak abban, hogy jelen szerződésük a vis maior esetét kivéve, csak a megkötéstől számított 10 napon belül, legkésőbb a szolgáltatás igénybevétele előtt 24 órával bontható fel jogkövetkezmény nélkül.
MEGBÍZÓ jelen szerződés aláírásával egyidejűleg hozzájárulását adja ahhoz, hogy SZOLGÁLTATÓ referencialistájában feltüntetésre kerüljön.
Jelen szerződésben nem szabályozott kérdések tekintetében a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadók.
A felek megállapodnak abban, hogy a közöttük esetlegesen felmerülő jogvitát egyeztető tárgyaláson rendezik. Ennek sikertelensége esetére a szerződő felek a jelen szerződéssel létrejött jogviszonyból származó jogvitájuk eldöntése érdekében alávetik magukat a Pécsi Járási Bíróság kizárólagos illetékességének.
A jelen szerződés magyar nyelven, online formában, a https://markad.hu/online-szerzodes-aszf-hez-kapcsolodoan/ oldalon megtekinthető és pdf formátumban letölthető.
A szerződésben nem szabályozott kérdésekben az Általános szerződési feltételekben foglaltak az irányadók. Elérhetősége: https://markad.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/
Érvényes 2023.08.13. napjától -tól visszavonásig.
FOGALOMTÁR
Mentoring:
Mentor: Tapasztalt egyén vagy szakember, aki személyes tudásával és tapasztalataival támogatja és tanácsolja a mentált.
Mentorált: Az a személy, aki a mentorált kapcsolatban a mentor segítségét igénybe veszi, hogy fejlessze szakmai és személyes készségeit.
Mentorálás: A mentor és a mentált közötti együttműködés, ahol a mentor segíti a mentált az életben, a karrierben vagy más területeken.
Mentorprogram: Strukturált keretrendszer, amely elősegíti a mentor-mentált kapcsolatok kialakítását és fejlődését.
Életvezetési mentoring: Az életkörülmények és a karrier tervezésében nyújtott mentorálás.
Szakmai mentoring: A szakmai készségek és ismeretek fejlesztését célzó mentorálás.
Készségfejlesztő mentoring: A készségek és képességek fejlesztését segítő mentorálás.
Üzleti vállalkozásfejlesztési tanácsadás:
Üzleti tanácsadás: Az üzleti szakértők által nyújtott tanácsadói szolgáltatás, amely a vállalkozások működésének és fejlesztésének optimalizálását célozza.
Vállalkozásfejlesztés: A vállalkozás növekedésére és előrejutására irányuló stratégiák és tervek kidolgozása.
Piaci kutatás: Az üzleti környezet elemzése és a piaci lehetőségek feltárása a vállalkozás sikeres fejlesztése érdekében.
Stratégiai tervezés: Hosszú távú célok és irányelvek kidolgozása, amelyek vezetik a vállalkozás növekedését és fejlesztését.
Költségkontroll: A vállalkozás költségeinek hatékony kezelése a profitabilitás és a hatékonyság növelése érdekében.
Értékesítési és marketing tanácsadás: A marketing és értékesítési stratégiák kidolgozása, amelyek segítik a vállalkozás növekedését és elérését.
Pénzügyi tervezés: Az anyagi erőforrások és pénzügyi stratégiák tervezése a stabil pénzügyi helyzet és a fejlődés érdekében.
Operatív hatékonyság: A vállalkozás működésének hatékonyabbá tétele és a folyamatok optimalizálása.