Te is úgy gondolod, hogy az ügyfélélménnyel, image építéssel csak a multik tudnak foglalkozni?
Üzleti stílustanácsadóként sokszor belefutok ilyen válaszokba: „Én kisvállalkozó vagyok, nekem nincs szükségem ilyen nagyzoló dolgokra, mint image, meg stílus, meg arculat. Elég hogy van egy logóm.” Á nekem nincs ilyen nagy dolgokra pénzem, kisvállalkozó vagyok.”
A válaszom: Épp ezért vagy szerencsés, mert a vállalkozásodat már az elején, amikor még kicsi profin és egységes stílussal tudod felépíteni.
Amikor az ügyfélélményre gondolok, elsőként egy fiatalember jut eszembe, aki a piacon idénygyümölcsöt árul. Mindig szívesen vásárolok tőle és másoknak is ajánlani szoktam. Mivel kizárólag idénygyümölcsöt és zöldséget árul, azt gondolnánk, hogy a vevők inkább másik árushoz mennek, ahol egy helyen mindent megkapnak.
De a standja előtt mindig sorok állnak.
Miért? Több indokom is van:
• Mindig friss, hibátlan és zamatos a gyümölcsöt kapok tőle.
• Mindig figyel arra, hogy a vevőinek építő és kedves szavakat mondjon, sohasem mogorva.
• A már nem olyan friss, minőségi gyümölcsöt átválogatja és jóval kedvezőbb áron, vagy ajándékba adja a vásárláshoz.
• Nem felejtkezik meg a rászorulókról sem. Többször láttam, hogy ajándékba is adott gyümölcsöt családoknak, időseknek.
• Bár nem a legolcsóbb a piacon, mégis sokan járnak hozzá ezért.
Igazán pozitív ügyfélélményt ad és egy olyan képet is (image!) kialakított magáról, ami miatt népszerű, sorba állnak az asztala előtt.
Az ügyfélélményre, az egységes és a céloknak megfelelő vállalkozói stílus kialakítására azért van szükség, hogy a vásárlóink bizalmát és ragaszkodását kiérdemeljük.
Erre pedig egy kisvállalkozónak is szüksége van!
Magadra ismertél? Jó lenne ezen a területen megerősíteni a vállalkozásodat? Segítek neked!
Több lehetőséget is kínálok neked és ezek a pénztárcabarátok 😊 Beszélgessünk arról, hogyan tudlat segíteni a sikered útján!